Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: zhbick <no@spam.pl>
Date: Fri, 12 Mar 2021 14:21:55 +0100

Lubisz się czepiać, prawda? Wróć może do postu założycielskiego i
spróbuj wypowiedzieć się na temat.

Niemal wszystko wiąże się z tematem, wliczając w to postawę Janusza biznesu, u którego pani Jadzia pracuje na Celeronie D Prescott, bo przecież "do biura jest wystarczający" i Twoje twierdzenie, że 4GB wystarczy każdemu.

Wątkotwórca wyraźnie zasygnalizował, że brakuje mu komfortu korzystania z komputera i jest to wynik niedomagania sprzętowego, więc przekonywanie go, że ma spoko sprzęt problemu nie rozwiąże. Mam iść Twoim tropem i przekonywać go, że może sobie używać Linuxa bez środowiska graficznego i wówczas wystarczy mu 128 MB RAM?

Podałem Ci prosty przykład, gdzie Athlon X2 wymięka. Odpowiedziałeś zarzutem czepialstwa. Kto tu się nie trzyma tematu?