Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Fri, 12 Mar 2021 14:06:38 +0100
On 2021-03-12 11:04, Jacek Maciejewski wrote:
Snobizmem natomiast jest kupno 8 GB kiedy wystarczy 4.

Ja bym to raczej nazwał zabezpieczeniem na przyszłość - w przypadku DDR3 nie będzie już znacząco taniej (o ile w ogóle) więc wsadzenie tego teraz a nie dopiero wtedy jak regularnie zaczynamy dobijać do 3,99 GB i tak da jakieś małe ale wymierne zyski bo zostanie wykorzystane jako cache.

Pod snobizm to bardziej podchodzi mi chwalenie się kompletnie odrealnionymi konfiguracjami złożonymi tylko dlatego że kogoś stać a nie wsadzenie dwa razy więcej ramu niż się obecnie użyje (a w przypadku win10 to w ogóle nie ma o czym dyskutować bo te 8 zeżre na starcie).