Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana kompa
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 11 Mar 2021 14:31:48 +0100
Dnia Thu, 11 Mar 2021 14:21:11 +0100, Olaf Frikiov Skiorvensen
napisał(a):

> Jak braknie RAM, to będzie ci ubijało procesy aby ten RAM zwolnić, możesz
> tego nawet nie
> widzieć(dopiero crash systemu cię o tym powiadomi).
> Troche się dziwię, że jeszcze tego nie miałeś, 4GiB to mało jak na dzisiejsze
> czasy.
> Jesteś pewien, że nie masz pliku/partycji wymiany?
> Dziwne.

Aż uruchomiłem gparted żeby sprawdzić czy mi się gdzieś swap nie zalągł
:) Ale nie. I nie zdarzyło mi się żeby komp znienacka wymiękł. No,
czasem jak robię dziwne rzeczy ale to zatnie się czy wysiądzie caja albo
jakiś inny program, zrestartuję go i dalej jedzie.
--
Jacek
-I hate haters-