Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] RETRO

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] RETRO
From: "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 8 Mar 2021 14:00:19 +0100
Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:60437496$0$25418$65785112@news.neostrada.pl...
Chciałbym tylko zapytać co Cię tknęło aby zająć się takim komputerem.
Piszę w kontekście tego że od kilku lat powracam do czasów dzieciństwa ;-) przez naprawianie i cieszenie się używaniem starych magnetofonów.
Ich ceny tylko ROSNĄ.

Hm, stare magnetofony ... a czemu ma sluzyc ich uzywanie ?

Ku czemu ma służyć Odpalenie 486? Dopiero Pentium 60 miało moc dekodowania mp3 w stereo ;-) Granie w jakiegoś Queika to był jakiś DRAMAT. Pracowałem w tamtych czasach w serwisie i wspomnienia mam raczej nieciekawe.

A jak ktos woli Tetrisa od Quake ? :-P

J.