Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] "(A7) Me FW Downgrade - Request MeSpiLock Failed"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] "(A7) Me FW Downgrade - Request MeSpiLock Failed"
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 5 Mar 2021 10:32:02 +0100
Uruchomiłem komp który właśnie składam i gdy startuje, na moment pojawia
się komunikat:
"(A7) Me FW Downgrade - Request MeSpiLock Failed"
Po sekundzie uruchamianie rusza dalej i kończy się załadowaniem i
uruchomieniem OS-a. Niby mało istotne skoro komp startuje ale nieco
wq... :) Poguglałem nieco i widzę że przez ostatnie parę lat problem się
utrzymywał ale nie znalazłem ani wytłumaczenia istoty błędu ani dobrej
recepty. Może ktoś z was walczył z tym i zwalczył? :)

Konfiguracja kompa: Płyta Asus H170M-PLUS, procek i5, jeden moduł RAM
Adata i dysk SSD Micron.

Jedna z rad była: Ustaw w UEFI Compatibility Support Module na Auto. Nie
zadziałała :) Była też rada by upgradować bios, ale też były głosy że to
nie pomogło więc na razie odpuściłem.
--
Jacek
-I hate haters-