Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Max długość przewodu eSATA
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 03 Feb 2021 18:25:52 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 3 Feb 2021 16:59:20 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <601ac85a$1$521$65785112@news.neostrada.pl>
 od ąćęłńóśźż <a@e.pl>  :
>Jurek - 16-18cm
>Rysiek - 12-14cm

To długość we zwodzie?

>A co ten kijowy blaszak robi, gdy nic nie robi?

Pompuje prąd w desktopowe pamięci, desktopowe chipsety, desktopowe procesory i
desktopowe
dyski plus desktopowe karty graficzne, dodać do tego wspaniałe zasilacze o
sprawności 40%
w tym zakresie mocy i masz pełen obraz.
Laptopy to inna para kaloszy, mają być oszczędne i kropka.

>Tak swoją drogą mnie najbardziej fascynuje, że gdy obraz monitora się wyłącza
>(bo np. użytkownik odszedł i czujnik mikrofalowy to
>wykrył, albo minęło 2 czy ile tam minut ustawionych) to grafy cały czas
>napie....ają jak Cavalino po internecie

W10 robi wiele w tle, a kontroli nad tym nie masz(no nie do końca, ale trzeba
wiedzieć,
gdzie grzebać bez zepsucia systemu), dodatkowo, wymuszone aktualizacje,
samoistne
restarty po tych aktualizacjach, wyraźnie widoczna mniejsza wydajność w
porównaniu do
W7(na moich laptopach e4300 i E6530), międzi innymi z tych powodów spuściłem go
do klopa,
a miał szansę...
Niestety, teraz będziemy konsumować niedorobione systemy(i win i srandroid), bo
korpom
typu Google czy MS dajemy wolną rękę w trzymaniu rynku za mordę(i zbieraniu
wszelkich
możliwych danych), a odwrotu od tego prawdopodobniej nie ma.