Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Karta pamięci MMC - mnóstwo plików .chk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Karta pamięci MMC - mnóstwo plików .chk
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Fri, 26 Feb 2021 14:20:56 -0800 (PST)
Postanowiłem przygotować się dowujazdu na urlop i zacząłem od miejsca na kracie
pamięci - chciałem fotki i filmiki skopiować na twardy dysk.
Ale windows po włożeniu tej karty do czytnika ni stąd ni z owąd zaproponował mi
skanowanie i naprawę tej karty. Zrobiłem to i od razu przekląłem tą decyzje.
Połowa fotografii i filmików sie nie czyta jak trzeba - fotki czytają sie tylko
33% ogóry i potem w dół jest jedna wielka szarość. Filmy mają różne przerwy i
zakłócenia. Na karcie pokazał się katalog Found z mnóstwem plików typu .chk.
Niektóre mają ikony foto inne ikony filmów, przeważająca część nie ma ikon w
ogóle. Chciałbym ten materiał uratować bo to w końcu pamiątka. Co polecicie
zrobić, oraz może jaki program do tego jeśli w ogóle istnieje takowy ?