Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD na SATA2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD na SATA2
From: Niktnaprawde Nobodyreally <niktnobodynikt@gmail.com>
Date: Tue, 16 Feb 2021 06:40:25 -0800 (PST)
Zachowanie bardzo typowe dla starych komputerów tej firmy. Mam w firmie dwa
(różne modele), które zachowują się w ten sposób, poza firmą widziałem z 6
następnych. Wszystkie z HDD. Nie udało się nam stwierdzić przyczyny. Wymiana
zasilaczy nie pomaga, napięcia na kondensatorach płaskie. Oficjalny support
techniczny Fujitsu twierdzi z przekonaniem. że pomaga aktualizacja BIOS.
Osobiście uważam to za bzdurę. W wypadku naszych dwu komputerów BIOS-y są
ostatnimi wersjami jakie wyszły na te modele. Ponieważ inne objawy nie
pojawiają się, oba nasze komputery pełnią mało odpowiedzialne funkcję rzadko
wyłączanych serwerów ;)