Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Fri, 5 Feb 2021 11:22:07 +0100
Zastanawiam się, czy do tego nie byłby lepszy AiO?
Nigdy nie miałem, ale podziwiam jak mało miejsca to zajmuje, szczególnie w porównaniu z lapkiem wpiętym w dok z podłączoną klawiaturą, monitorem i myszą (bo touchpada/touchstyka i tak nie obsłużysz przy zamkniętej klapie lapka, co chyba jest główną wadą wpinania). Co do wędrówek to po mieszkaniu od czasów pandemii ruchomy lapek bardzo się przydaje - salon dla rodzica, salon dla dziecka (szkoła), sypialnia dla rodzica (TV), sypialnia dla dziecka (popierduchy), łazienka (no nie właźcie w trakcie meczu!!).
Blaszaka z monitorem do łazienki nosić?

Co do uniwersalności to nie trzymaj tam danych (no chyba że backup), bo wcześniej czy później się z nimi pożegnasz (za dużo użytkowników).
Do zdjęć 15'' za mały, no i kwestia matrycy (jak dla mnie tylko IPS).

-----
Laptop ma być uniwersalny do wszystkiego dla całej rodziny.
Czyli internet, zdjęcia i montowanie filmików pamiątkowych, szkoła zdalna i gry też.