Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co mi pada w komputerze?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co mi pada w komputerze?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 25 Jan 2021 11:36:55 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 25 Jan 2021 07:44:18 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <600e68c2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
 od Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>  :

>Zrobiłem wzrokową "inspekcję" kondensatorów na płycie głównej - żaden
>nie wygląda na spuchnięty. Zasilacz jest nowy, całkiem solidny, dobrany
>z zapasem mocy przy okazji wymiany płyty głównej na GTX1060.
>
>W sumie płytę główną mógłbym wymienić tak czy inaczej, bo dotychczasowa
>ma jedną wadę - małą ilość portów rozszerzeń. Zwłaszcza, że jeden krótki
>PCIe jest w tej chwili zasłaniany przez grafikę.
>Jaka płyta z tamtej generacji byłaby warta polecenia?

Kondensatory mogą wysrać w dół czy padać bez wysrywania, najlepiej je
wymontować i
sprawdzić parametry, poza tym karta grafiki też może padać(sterownik wtedy nie
jest w
stanie wystartować trybu graficznego i masz zwis).