Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co mi pada w komputerze?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co mi pada w komputerze?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 25 Jan 2021 00:56:10 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 25 Jan 2021 00:42:42 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <600e05f2$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
 od Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>  :
>Mam dosyć już leciwego peceta. Oryginalna konfiguracja została złożona
>jeszcze na początku minionej dekady, w oparciu o płytę Gigabyte
>GA-H61M-S2PV. Oryginalnie pracował tam jakiś dwurdzeniowy Pentium Dual Core.
>W ciągu lat komputer doczekał się kilku upgradeów i teraz posiada
>procesor i5 (chyba najmocniejszy Sandy Bridge wspierany przez tę płytę)
>i kartę graficzną GTX1060. Przy okazji instalacji karty został także
>wymieniony zasilacz.
>
>Ostatnio pojawiło się kilka objawów niestabilnego zachowania. Dzieje się
> [...]

Sekcja zasilania na MB(kondensatory) lub zasilacz, to najbardziej prawdopodobne.
https://forum.dobreprogramy.pl/t/plyta-glowna-spuchniete-kondensatory/407701