Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] polisingowe PC - jakie minusy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] polisingowe PC - jakie minusy?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 22 Jan 2021 17:54:24 GMT
Witaj heby, 03 sty 2021 w news:rst4qo$vdq$1@dont-email.me
napisałeś/aś:

> Sam mam w domu kilka Dell, usff,sff i bardzo sobie chwalę. Nie chce
> ich rozbudować, nic się nie psuje. Jeśli miałym kupić komuś
> "komputer do internetu" to Dell usff/sff jest ok.

A może ktoś wie, czy w takim przypadku:
https://www.dell.com/support/manuals/en-us/optiplex-3020-
desktop/opt3020sffom/system-board-components?guid=guid-fa8ac1e1-18ef-
46eb-bb0b-39ac2e5d41fe&lang=en-us

gdzie jest tylko jeden port sata i port sata na napęd optyczny, to białe
złącze to też jest sata 3? Bo jest zawsze możliwość, żeby zastosować
adapter dvd-hdd i zamiast napędu włożyć drugi dysk. Tylko najlepiej, żeby
to działało na maxa, czyli sata 3.