Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NAS do domu - QNAP, Zyxel, Synology

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NAS do domu - QNAP, Zyxel, Synology
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 27 Jan 2021 17:06:00 +0100
No widzisz, a niewiele starszy x69 na Atomie dał się rozbudować tylko do 3 GB
(wlutowane 1 GB + 2 GB dołożone w wolne gniazdo).
Z tym że 16 GB RAM to haubica na wróble dla trzymania 50 MB archiwum na 1 TB
RAID-1.
Swoją drogą przy dwudyskowym NAS wolę oba dyski mieć jako pojedyncze bez RAID i na drugim trzymać backup pierwszego (ważne pliki, nie backup internetu).

-----
Mam staruszka chyba 5 letniego TS-253A i bez problemu ma 16GB RAM (dołożyłem, bo było 4).