Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pora na nieRyzena.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pora na nieRyzena.
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Thu, 14 Jan 2021 16:40:37 +0100
porównaniu do allegro gorsze. Czy amso ma jakiś lepszy sort?
kupowałem monitor w amso. najpierw allegro, potem spotkanie w firmie. przynieśli trzy monitory, pokazali jak sprawdzić ilość godzin. który ma kropeczkę czarna, który czerwoną a który dłużej rozgrzewające się świetlówki. pisze o monitorach klasy b, każdy miał uszkodzenie, a kosztowały 30% nowego. z allegro bałbym się ściemy, u nich kupiłem, patrze na niego z 5 lat. ale płytę, procek, pamięć.... u gościa któremu mój ewentualny negatyw i nękanie o zwrot kasy przysporzy kłopotów - kupiłbym na allegro.
ToMasz