Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pora na nieRyzena.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pora na nieRyzena.
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 14 Jan 2021 15:33:44 GMT
Witaj Olaf Frikiov Skiorvensen, 13 sty 2021 w
g3muvf9disbicm6n587pk3s9cicml5r75g@4ax.com">news:g3muvf9disbicm6n587pk3s9cicml5r75g@4ax.com napisałeś/aś:

> Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 13 Jan 2021 21:22:42 +0100
>  doszła do mnie wiadomość
>  <5fff5692$0$537$65785112@news.neostrada.pl> od Smok Eustachy
>  <smok@wurg.pl>  :

> Nie miałem na myśli Amso, tylko składaczy z Allegro.

Tak się zastanawiam, jakie mogą być powody żeby kupić w amso, a nie na
allegro u jakiegoś w miarę sensownego sprzedawcy. Ok - amso znany sklep,
ma odziały w paru miastach, gwarancja pewnie realna, ale ceny w
porównaniu do allegro gorsze. Czy amso ma jakiś lepszy sort?