Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szerokokątna kamera web

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szerokokątna kamera web
From: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_wstaw_nick_@greysector.net>
Date: Mon, 4 Jan 2021 12:35:53 +0000 (UTC)
Date: Mon, 21 Dec 2020 20:09:48
From: heby
> Cześć.

> Znajdzie się jakaś kamera web, obecnie na rynku, mająca takie cechy:
> 1) jest w miarę szerokokątna (tak z 80 stopni da radę?)
> 2) ma przyzwoitą rozdzielczośc, tak przynajmniej 720p
> 3) NIE ma mikrofonu (ważne, windows nie ogarnia 2 mikrofonów w Teams,
> działa randomowy albo potrafi w trakcie się przełączyć)
> 4) stały forcus
> 5) tanie i od ręki?

> Dzieciaki naciskają...

> Rzecz w tym że nie chce wypasów, a kamerki "fullhd" reklamowane na
> allegro i okolicy nie mają fullhd, albo mają "aproksymowany".

> [...]

Polecam Genius WideCam F100, choć nie spełnia punktu 3 i chyba 4.
Dostępna tylko w jednym sklepie wg Ceneo.

Za to ma FullHD (1920x1080) i działa pod Linuksem.

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPM Fusion  http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and