Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szerokokątna kamera web

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szerokokątna kamera web
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 22 Dec 2020 08:14:41 +0100
Serio, w temacie prostych kamer nie ma nic co ma przyzwoity kąt widzenia i rozdzielczość? Przeciez ja nie oczekuję nawet fullhd. To jakieś 15 lat rozwoju TV...

bo tak naprawdę to szukasz ciastka ze śledziem. Co za różnica w jakiej rozdzielczości, jakości widzi Cię rozmówca? kamery w lapopach są wąskie właśnie dla tego, żeby nie było widać za tobą całego pomieszczenia. połowa dzieciaków ma jakieś fantazyjne tło za sobą generowane przez komputer. większość starych kamer, klasy oddam gratis na olx, ma podobną jakość jak kamera w laptopie. jeśli trafisz na takąktórej da sie wykręcać obiektyw, możesz tam wkręcić inny, o szerokim kącie. nie wiem niestety jak się ten gwint nazywa, ale w kamerkach ip, w kamerze ręcznej z kartą sd i ekranem lcd, są takie same, więc w kamerkach usb - warto sprawdzić czy będzie pasować. możesz też zaryzykować założenie dodatkowej optyki na jakąkolwiek kamerę. z wizjera z drzwi. sprawdź czy teams może korzystać z kamery ip. albo z kamery ze smartfona, który również może udawać kamerę ip. czy w windowsowym managerze urządzeń, nie mógłbyś wyłączyć niechcianego mikrofonu?

ToMasz