Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brudne sumienie Fujitsu-Siemensa...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Mon, 21 Dec 2020 03:29:11 +0100

"Animka" rrm77s$ir7$2@gioia.aioe.org

Nie. A po co takie skany? Po ostatniej reinstalce W10
nareszcie chodzi na SSD jak chodzić powinien, czyli
procedura startu zajmuje mu 7sekund.

Chodziło mi jakie programy masz w autostarcie i czy
Ci Windows jakichś zadań nie nawsadzał.

- 32W10 na Netbooku nie wsadza
- 64W10 na Notebooku Acera nie wsadza
- 64W10 na Notebooku Fujitsu-Siemensa nie wsadza
- W7S na Netbooku nie wsadza, ale systemowa
  partycja puchnie w efekcie aktualizacyjnym
- WXP na Notebooku Fujitsu-Siemensa nie wsadza

-=-

USB_C w Acerze połączyłem via miernik USB i dwa przewody USB z:
- ładowarką Mi --  0mikroA
- USB_2 w Acerze -- 9mikroA
- USB_3 w Acerze -- 5mikroA
- USB_3 w Acerze -- 5mikroA, czasami 6mikroA
USB_C bez obciążenia nie wykazuje napięcia...

Przewód do Acera padł -- prawdopodobnie nie wytrzymał
zduszenia (boleśnie odnotowałem w swej pamięci takowe
zduszenie na niskim napięciu przed paroma tygodniami)
nogą krzesła obciążonego ludzkim ciałem... Nie ja
podłożyłem ów przewód pod nogę krzesła i nie ja wtedy
siedziałem na tym krześle, ale komputer mój i mój problem...

Szczęściem w nieszczęściu jest zasilacz emachines
(Kiciusia) pasujący do notebooka Acera a nieszczęściem
w nieszczęściu jest niepewny akumulator w Acerze...

Tedy najbliższego śniadania nie zjem podczas oglądania
pornusów z Kiciusia, bo raczej nie zdążę z reperacją
przewodu... Sama reperacja niby prosta, ale wpierw chcę
przekonać się, że to naprawdę przewód, na co wszystko
wskazuje... Nawet delikatnym gięciem namacałem niepewne
miejsce -- na oko nic tam złego nie widać, ale gniecenie
daje efekty braku zasilania/napięcia na wtyczce...

Ten sam USB_C w Acerze połączyłem via miernik USB i przewód USB z:
- ładowarką Mi --  0mikroA
- USB_2 w Acerze -- 6mikroA
- USB_3 w Acerze -- 0mikroA
- USB_3 w Acerze -- 0mikroA, czasami 6mikroA
USB_C bez obciążenia nie wykazuje napięcia...

Powtórzyłem eksperyment i mam:

USB_C w Acerze połączyłem via miernik USB i dwa przewody USB z:
- ładowarką Mi -- 0mikroA
- USB_2 w Acerze -- 9mikroA
- USB_3 w Acerze -- 6mikroA
- USB_3 w Acerze -- 6mikroA, czasami 6mikroA
USB_C bez obciążenia nie wykazuje napięcia...

Tedy proste pytanie -- po co mi ten USB_C w Acerze?

-=-

Wracając do wsadów -- do tej pory wprawdzie raz zainstalowałem
64W10, ale nie korzystam z tej instalacji... Kupiłem w sklepie
Acera z zainstalowanym 64W10, pobawiłem się nim (licząc na
możliwość odstąpienia od zakupu w ciągu 14 dni) po czym
przysposo_biłem do swych potrzeb zastałą instalację, z której
korzystam na dwóch laptopach (Acerze i F-S) do tej pory bez
niepożądanych wsadów...

Daleko mi do chwalenia Win, ale jakoś mi Win nie w_sadza...

Codziennie (raczej -- kilka razy dziennie) Win aktualizuje się...
Co z tego, że Win szybko uruchomi się, skoro tuż po uruchomieniu
aktualizuje się?!

Na obu laptopach mam 1909. Na Acerze miałem 2004, ale
zrezygnowałem z niej, bo miałem jakiś problem z grafiką.
Mam też na Acerze propozycję z 20H2, ale na razie brak mi ochoty...

--