Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zagięta podkładka pod mysz - kosz?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zagięta podkładka pod mysz - kosz?
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Tue, 15 Dec 2020 01:30:05 +0100

"collie" 1nwtt3t2ujtam.1vj6fi8roeifk.dlg@40tude.net

--
Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

- Lubisz koty?
- Uwielbiam!
- A psy?
- Tak samo...
- Konie?
- Trudno powiedzieć...
- Dlaczego?
- Od kilku miesięcy nie jadłem koniny...

Gazem posłance po oczach z odległości 30 cm, gdy nie...
Nie co? -- Nie wyparowała? Odsuność się raczej nie
mogła, bo była ze wszech stron otoczona ludźmi...
Gdy wydobyła legitymację -- była tam jako posłanka
i jako taką należało ją potraktować, czyli udzielić
jej wszelkiej pomocy z pełnym szacunkiem wobec
władzy reprezentującej tak zwany naród...

Aby było jasne:
- nie popieram aborcji ludzkich płodów
  (ale co JA mam tu gadać, skoro nie ja mogę być obciążany)
- nie popieram znęcania się nad zwierzętami
- nie jestem zwolennikiem pani poseł Nowackiej
- uważam, że niżej upaść trudno?... można jeszcze
  bić posłanki pałami, rozjeżdżać czołgami itp...
  można aresztować pod byle pretekstem pomimo
  immunitetów, można nasyłać ,,nieznanych sprawców''...

Car tak chce?! Pisane prawo powinno wyrażać wolę społeczeństwa.
Nie można narzucać ludziom praw wbrew ich woli. Jeśli ktoś uważa
się za lepszego od innych -- może w parlamencie przekonywać mową
i zjednywać opozycjonistów po dobroci...

Czyje to:

   Czym jest pożądanie eunucha, by dziewczynę pozbawić dziewictwa,
   tym jest przeprowadzanie sprawiedliwości przemocą

słowa? ;)

-=-

Koty głaszcze, ale kobiety: bije, upokarza, kaleczy...
O czymże rozmawiamy?! O jakich miarakch ;) człowieczeństwa?!

[prywatnie sam do siebie? -- po co ona naprawdę tam lazła?!
Terlecki ma rację -- po co tam leźć, czyli po co leźć pomiędzy
takich ludzi, czyli po co leźć do takiego sejmu?! ,,to nie dwór,
to piekła kruchta'' -- Casanova Felliniego w oprawce Kaczmarskiego]

-=-
   https://youtu.be/3lQaMypcyqc
   https://youtu.be/b1qtZ6BcS84

--