Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zagięta podkładka pod mysz - kosz?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zagięta podkładka pod mysz - kosz?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sat, 12 Dec 2020 21:06:43 +0100
W dniu 2020-12-12 o 18:36, MF pisze:

Inna możliwość to zgiąć na tym samym zgięciu w drugą stronę, czymś przycisnąć i zostawić na jakiś czas, ale najprawdopodobniej albo się nie całkiem rozprostuje, albo się przegnie w drugą stronę, a do tego miejsce zgięcia/ prostowania może nie być już gładkie.

Przegiąłem w drugą stronę i złapałem klamerkami, zobaczymy.
Trochę w tym miejscu zagięcia pianka jakby sprasowała się.
Ślad na materiale pewnie zostanie, ale może sterczeć nie będzie jak uda się jej poddać w drugą stronę. Bo tak to prawy dolny róg, denerwuje jak sterczy ;)

--
Irokez