Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] hdd extended test - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] hdd extended test - problem
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 11 Dec 2020 12:34:32 GMT
Chciałem zrobić taki test wd blue 1TB WD10JPVX w taniej kieszeni usb 3. I
za każdym razem przy 10% zatrzymuje się - interrupted(host reset) mówi
gsmartcontrol.
Jestem pewien, że robiłem już takie testy w innej kieszeni(usb2) innych
dysków i dawało radę. Dysk co prawda ma partycje(litery) widoczne w
systemie pod którym testuję, ale wtedy nie było problemów. Nawet
powyłączełem wszystkie możliwe opcje usypiania urz. usb. Nie pomogło.
Czy to znaczy, że z dyskiem coś nie tak? Smart ok, oprócz tego, że to
bydle parkuje jak szalone.