Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pojedynczy głośnik komputerowy (Jack)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pojedynczy głośnik komputerowy (Jack)
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 11 Nov 2020 02:26:03 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 8 Nov 2020 06:23:08 +0000 (UTC)
 doszła do mnie wiadomość
<3ef6838f-dcd1-45cd-a7f7-0f2af92e266b@hooterville.invalid>
 od arnold@hooterville.invalid (Arnold Ziffel)  :

>Jest już monitor, nie ma głośników (miał mieć, ale "oszukali", a teraz już
>za późno).

To ja miałem odwrotnie, kupiłem monitor i przez pół roku używałem słuchawek,
jak je
kiedyś pomyłkowo wypiąłem, to mi sam monitor zagrał, dość dobrze i wyraźnie
zagrał, mało
się nie posikałem ze szczęścia ale dalej korzystam ze słuchawek.