Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drganie liter na ekranie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drganie liter na ekranie
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sun, 1 Nov 2020 18:07:13 +0100
W dniu 2020-11-01 o 11:23, trybun pisze:

Teraz się zastanawiam jak sie pozbyć tamtego monitora (19 cali Philips). On ma coś uszkodzone w gniazdku chyba.

Ja  jakiś rok temu kupiłem też 19kę Philipsa. Ogólnie monitor wporzo, jednak popełniłem błąd bo nie dość że musiałem długo szukać to jeszcze ten mój wybrany format (3/4) nie za bardzo pasuje do dzisiejszego wyświetlania niektórych stron www.

3/4, ale jaka to rozdzielczość?

Wreszcie mam wszystko na ekranie i "się nie bujam w prawo i lewo".

Jeżeli chodzi o awarię gniazdka to możesz się pokusić o naprawę w własnym zakresie. Po prostu może się da wymienić uszkodzoną część.

O nie! Nie mam zamiaru tego monitora używać.
Oddałabym komuś kto sam potrafi reperować monitory.

Gdzie złomować taki sprzęty, w mieście to nie mam pojecia, na wsiach śmieciarze raz na jakiś czas zabierają taki sprzęt.

Stoi narazie w drugim pokoju. Dużo miejsca nie zajmuje.

--
animka