Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Samsung TC 241W

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Samsung TC 241W
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 18 Oct 2020 02:30:00 GMT
On 2020-10-17, Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_wstaw_nick_@greysector.net>
wrote:
> Date: Wed, 07 Oct 2020 21:54:04
> From: Smok Eustachy
>
> Cena faktycznie okazyjna.

Tak, ale...

> Pierwszy raz o nim słyszę. Ciekawy sprzęcik na platformie AMD.
> AMD C-50 i Radeon HD 6290, czyli w pełni obsługiwane pod Linuksem
> sprzętowe dekodowanie MPEG-2, MPEG-4 ASP i AVC oraz VC1. Niestety,
> kompresja dopiero dwie generacje poźniej została dodana.
>
> W specyfikacji podają 2GB DDR3 i nie piszą, że wlutowane, więc jest
> szansa. Z dyskiem też coś się powinno dać zrobić. Nie znalazłem na
> szybko żadnego filmiku z rozkręcania tego cacka, więc trudno coś
> powiedzieć na pewno. Chyba zbyt niszowy produkt.

Wygląda na bardzo niszowy, a Delle Wyse i inne typu thin client z
lepszymi bebechami i doskonałą dokumentacją chodzą na Allegro w
okolicach kilkudziesięciu złotych. Tu jest co prawda monitor, ale do
kupy to MZ taka sobie kombinacja. No chyba, że ma się konkretne
zastosowanie w rodzaju kompa na recepcji,jakiejś kanciapie na produkcji
lub magazynie, dzieciakowi, jako pierwsza maszyna, na działkę, do
garażu...

https://allegro.pl/oferta/terminal-hp-t520-8gb-flash-4gb-ram-9552984514

--
Marcin