Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Samsung TC 241W

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Samsung TC 241W
From: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_wstaw_nick_@greysector.net>
Date: Sat, 17 Oct 2020 18:33:29 +0000 (UTC)
Date: Wed, 07 Oct 2020 21:54:04
From: Smok Eustachy
> Cześć,
> Zaopatrzyłem się w to urzadzenie za okazyjną kwotę 149 złotych

Cena faktycznie okazyjna.

> i mam pytanie:
> Ma ktoś doświadczenia z nim?

Pierwszy raz o nim słyszę. Ciekawy sprzęcik na platformie AMD.
AMD C-50 i Radeon HD 6290, czyli w pełni obsługiwane pod Linuksem
sprzętowe dekodowanie MPEG-2, MPEG-4 ASP i AVC oraz VC1. Niestety,
kompresja dopiero dwie generacje poźniej została dodana.

> Czy sie da dołozyć RAM i wiekszy dysk?

W specyfikacji podają 2GB DDR3 i nie piszą, że wlutowane, więc jest
szansa. Z dyskiem też coś się powinno dać zrobić. Nie znalazłem na
szybko żadnego filmiku z rozkręcania tego cacka, więc trudno coś
powiedzieć na pewno. Chyba zbyt niszowy produkt.

> Postawiłem sobie Linuxa PCLOSa i filmy ogladam.

Masz aktywną akcelerację? Czemu akurat PCLOS?

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPM Fusion  http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and