Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Serie i generacje LENOVO - wzloty i upadki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Serie i generacje LENOVO - wzloty i upadki
From: "kawalerka poznan.winogrady" <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com>
Date: Thu, 8 Oct 2020 12:24:15 -0700 (PDT)
Prośba do Was o kilka uwag przed zakupie laptopa.

Po bardzo dobrym doświadczeniu jakie miałam z T430 / 14cali (niezawodność,
wytrzymałość, ergonomia itd) teraz chciałbym kupić mniejszy, 12,1-12,5 calowy
laptop Lenovo.
Czy kolejne serie, późniejsze niż posiadany przeze mnie T430 (i mniejszy x230)
mają jakieś szczególne zalety lub większe wady/niedociągnięcia?
Chciałabym kupić x250 lub x260 (lub jeszcze nowszy x270/x280, ale pewnie nie
będzie mnie już stać).
I nie wiem, która serię bardziej warto, lub której się wystrzegać.
Założenia:
- ekran BEZ dotyku
- rozdzielczość bez znaczenia, 1366x768 dla mnie w zupełności wystarczy (ale
może być wyższa)
- minimum 8GB ram, ale chętnie 16
- SSD nie HDD
- z systemem (tu znowu wątpliwości jakim, one były tylko z Win10? bawić się
jeszcze w Win7 które bardzo polubiłam w T430?)
- minimum dwa USB normalnowymiarowe
- procesor i5 (lub wyższy)

Nie chodzi mi o odradzenie mi Lenovo - proszę o pomoc w wyborze poleasingowca
właśnie z Lenovo, niedużego, 12,5 cala.
Która serią warto się zainteresować?
Która seria lepsza, na która warto zwrócić uwagę? A może któraś z serii ma
jakieś szczególne wady i jej unikać?

Dziękuję i pozdrawiam, Majka