Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Fajna klawiatura - ciekawostka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Fajna klawiatura - ciekawostka
From: Gil <gil@gaz.pl>
Date: Tue, 6 Oct 2020 19:36:14 +0200
Ostatnio mój siostrzeniec informatyk zaprezentował mi swoją nową
klawiaturę mechaniczną. Jest czarna i zupełnie pozbawiona oznaczeń na
klawiszach. Nie ma zupełnie nic. Ani na wierzchu ani od dołu. Nie jest
to też podświetlana klawa. Ma tylko te wypustki na klawiszach "F" oraz
"J". Wydawało mi się to jest jakaś hipsterski wymysł i pewnie taki jest
ale widziałem jak zasuwa na tej klawie. Litery na klawiszach w zasuwaniu
nie przeszkadzają to jednak to jest hipsterki szpan.

antywirusowe Avast.