Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Pavilion 17 - nie startuje

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Pavilion 17 - nie startuje
From: Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>
Date: Wed, 12 Aug 2020 11:55:04 +0200
Witam,

Jest laptop HP Pavilion 17, stał nieużywany kilkanaście m-cy, przedtem normalnie działał i został po prostu "porzucony" na rzecz nowszego sprzętu. Teraz przyszedł czas, żeby go komuś przekazać i ...laptop nie startuje. Jedyny objaw jaki widzę to po naciśnięciu power dioda przy gnieździe zasilania mruga trzykrotnie i cisza. Gdy zasilanie nie jest podpięte to nawet ta dioda nie mruga. Niestety nie wiem jaki dokładnie to jest model czy odmiana, bo oczywiście po co miałoby HP to napisać, a Pavilionów 17 jest kilkanaście jak widzę. Wyczytałem na stronie HP, może to być problem baterii i że w niektórych ich lapkach można ją zresetować przytrzymując powera przez 15 sekund, jednak nic to nie dało.

Czy ktoś ma jakiś inny pomysł?

--
pzdr
Roman