Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Harmonorgram, defrag, akcje, argumenty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Harmonorgram, defrag, akcje, argumenty
From: "Roger(OS)" <szukajcie@znajdziecie.hell>
Date: Tue, 4 Aug 2020 18:47:34 +0200
Dnia Tue, 4 Aug 2020 09:28:40 -0700 (PDT), alsor@interia.pl napisał(a):

<ciach>

> Tego się nie używa od 10 lat.
>
> 1. SSD nie defragmentuje się wcale, bo tam nie ma głowic ani rotacji...
> 2. HDD defragmentujemy np. raz na miesiąc - ręcznie,
> albo i wcale o ile jest duży, np. 500GM - szkoda czasu,
> bo to i tak nic nie daje.

Chłopie, ja to wiem - nie tłumacz mi.
Dla tego pytam o poprawną składnię argumentów by wyłączyć defragmentacje na
danych dyskach, a zostawić na HDD i hybrydach.

Ja macierze raid defragmentuję 1 w tygodniu z powodu wielu zmian na
dyskach;

500GM czy 500GB ?

Oczywiście można zrobić to na oddzielnych zadaniach i domyślne M$ Win
kasować, ale mam napisany skrypt, który podmienia ustawienia i chcę ta
operacje przeprowadzić za pomocą kilku kliknięć na wielu maszynach.