Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Harmonorgram, defrag, akcje, argumenty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Harmonorgram, defrag, akcje, argumenty
From: "Roger(OS)" <szukajcie@znajdziecie.hell>
Date: Tue, 4 Aug 2020 18:18:04 +0200
Dnia Wed, 24 Jun 2020 15:22:14 +0200, Andrzej P. Wozniak napisał(a):

> Osoba podpisana jako Roger(OS) <szukajcie@znajdziecie.hell>

> Jest taka sama jak 10 (albo więcej) lat temu. Z innymi rzeczami jest
> podobnie, np. standardem kodowania w XXI w. jest UTF-8, a off topic
> powinno się oznaczać w temacie podobnie jak w XX w.

>      ^^^^^^^^^^
> Nie ma takiej grupy. Jest pl.comp.os.ms-windows.winnt. Może powinieneś
> naprawić czytnik.

No i nadal nie wiem czy argumenty w składni poninny być
po: "/"
czy po: "-"

Rozpisałeś się na temat kodowania i spamu, a zero na temat mojego pytania.

"Taka sama jak 20lat temu", no właśnie, tylko, że minęło 20 lat i nie
pamiętam, w konsoli działa, a w wyzwalaczy harmonogramu już nie koniecznie,
podglądu nie mam by zobaczyc co robi więc muszę być pewnien co do ustawień.

PS: Kodowania używam poprawnego, a grupy MS Windows (widzę że M$ Windows
strasznie Cie boli) - są martwe od pół roku.