Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Adapter USB-C / HDMI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Adapter USB-C / HDMI
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 25 Jul 2020 04:13:06 GMT
On 2020-07-24, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

> Spokojnie obsługuje 3 szt. 1920x1200 + 1 szt. 4k.
>
> Thinkpad P70 (Xeon E3-1505M + 32GB RAM) z dedykowaną NVIDIA Quadro
> M4000M z 4GB GDDR5. Nawet przy bardziej wymagających grach nie grzeje
> się mocno.

To jest też przecież kwestia do czego się urządzenia używa. Ostatnio
eksperymentuję z pudełkiem Chuwi Herobox, takie mini pc, wyłącznie
bierne chłodzenie. VLC odtwarza płynnie standardowe filmy 4k z BD (z
plików), kodowane hevc. CPU zajęte w tym czasie <20%. Widac, że GPU
jest blisko granicy, ale pudełko się niespecjalnie grzeje.

--
Marcin