Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Adapter USB-C / HDMI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Adapter USB-C / HDMI
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 25 Jul 2020 00:39:23 GMT
On 2020-07-24, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:
> 1/
> Jako źródło nr 1 - laptop  - tu chyba nie powinno być problemów. Chyba,
[..]
> 2/
> Samsung Galaxy S9+ - mam do niego stację dokującą.
[..]
> Czy w 1/ pójdzie praktycznie każda przejściówka?

Niestety nie. Mam dwa adaptery typu hub (hdmi, RJ45 i inne
wodotryski), raczej niższa półka choć nie najniższa. Jeden działa ze
wszystkim co sprawdzałem (laptop Dell'a, Macbook, Surface), a drugi
nie działa z Surface. Z tym, że Surface to twór Majkrosoftu, więc nie
dyskredytowałbym tak od razu huba :) Z Samsungiem nie pomogę, bo
żadnego nie mam.

Lepiej sprawdzić.

--
Marcin