Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] AMD 3900X

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] AMD 3900X
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Sun, 12 Jul 2020 14:57:04 +0200
Osoba podpisana jako ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
w artykule <news:rees0k$8a3$1@dont-email.me> pisze:

Wspomniany i7-7700 ma 9 tyś punktów. nie wiem jak liczone,
ale jest to wspólny mianownik. ten procek teraz na allegro kosztuje
900zł. na jesień kupiłem cały poleasingowy komputer z i7 3930 za
1000zł, a ma 8 tyś punktów.

Syntetyczny wskaźnik oznacza ogólną wydajność i nie musi nijak pasować do konkretnego zastosowania. Tu masz przykład różnic wydajności w różnych zastosowaniach na przykładzie poprawionych procesorów AMD, m.in. Ryzena 3900XT.
https://www.komputerswiat.pl/recenzje/sprzet/komponenty-pc/test-amd-ryzen-xt-3900xt-3800xt-3600xt-nowe-i-duzo-drozsze-procesory/xmhh5hf

Przy okazji – tyś to zaimek z końcówką czasownikową:
https://pl.wiktionary.org/wiki/ty%C5%9B
I para cytatów z cytatów:
„Tyś pchła, tyś pchła
Mnie do miłości tej!”