Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] AMD 3900X

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] AMD 3900X
From: Oli <OlisadebeF@aol.com>
Date: Thu, 9 Jul 2020 19:41:01 +0200
Poszukuję ludzi/firmy, które mają lub mieć będą w najbliższej przyszłości, komputer z procesorem AMD 3900X i są skłonni udostępnić go na kilka godzin do zrobienia testów pod pełnym obciążeniem wszystkich rdzeni. Wskazane jest posiadanie dobrego chłodzenia.

Wiem, że szansa posiadania takiego procesora wśród Was jest zerowa, ale ... może znajomi, znajomi znajomych, syn bogatych rodziców lub zaprzyjaźnione firmy maja takie komputery. Dotychczas udało mi się takie testy przeprowadzić w zaprzyjaźnionej firmie z procesorem AMD 3700X, ale mnie jest potrzebny 3900X a ryzyko nietrafionego zakupu za duże pieniądze niestety jest!.

Z góry dziękuję tym, którzy znajdą mi osobę lub firmę z takim komputerem

Pozdrawiam,

--
 Oli