Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Wodoodporny manipulator do PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Wodoodporny manipulator do PC
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 28 Jun 2020 13:32:51 +0200
Cześć.

Zadanie: sterowanie Android Box / PC z basenu :D

Szukam wobec tego pomysłów na to jak to zrobić.

Opcja nr1: Najprościej sprawdziłby się pilot a-la myszka bezwładnościowa, ale musiałby być 100% odporny na wrzucenie do basenu.

Opcja nr2: są klawiarury całkowiec silikonowe, ale nie mają touchpada co utrudnia znacząco życie, może są takie co mają?

Opcja nr3: podobno można wykorzystać stary, wodoodporny telefon z Adnroidem jako coś w rodzaju pilota. Nie wiem, nie używałem, google niewiele mówi.

Pytanie:
Czy ktoś widział manipulator bezwładnościowy z punktu 1? Problem polega na tym że np. wpisanie "waterproof" w aliexpress powoduje wylistownie biliotów opasek i zegarków, nawet jesli szukam wodoopornego "remote".

Dla nie kumających bezwładnościowej myszki: są piloty do TV LG, nazywają się bodaj "magic" które realizują koncpecje sterowania myszką przez machanie w powietrzyu pilotem. Po kilku h przyzwyczajania się jest to bardzo wygodne.