Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przedłużenie kabla myszkowego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przedłużenie kabla myszkowego
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 01 Jun 2020 08:59:58 GMT
Użytkownik z z@z.pl ...

> Weź nie dziaduj ;-)
>
> https://www.ceneo.pl/9107148
>
> Działa nawet na pościeli a bateria kilka miesięcy

to nie jest kwestia dziadowania.
Probowałem kilka nowoczesnych myszek z ergonomicznymi kształtami i
pasuje mi ta hp której uzywam juz pewnie od ponad 10 lat (tego modelu,
nie tego egzemplarza)

Kwestia ceny (20zł czy 100zł) nie ma az tak duzego znaczenia jak
wygoda.

Ale ja tam mam ze sie przyzwycvzajam - lapek lezy tylko na specjalne
wyjazdowe okazje bo wole pracowac na stacjonalrnym a do tych
nowoczesnych klawiatur z małym skokiem to sie chya nigdy nie
przyzwycvzaje i uzywam, a jakze, starej klawiatury tradycyjnej firmy HP
:)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także