Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przedłużenie kabla myszkowego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przedłużenie kabla myszkowego
From: MF <noemail@nospam.noproblem.invalid>
Date: Mon, 1 Jun 2020 09:59:10 +0100
On 31/05/2020 17:00, Budzik wrote:
Mam starą myszkę HP na stare złącze PS/2 i nie zamierzam jej zmieniac
:)

Pojawiła się potrzeba postawienia kompa odrobine dalej od biurka  wiec
kupiłem przewód przedłuzający o długości 3metry.

Niestety ten zestaw nie działa. Dlaczego? Zbyt duza odległosc? Wadliwy
przewód?

Taka sytuacja może się zdarzyć, gdy szpilki we wtyczce są relatywnie zbyt cienkie w stosunku do średnicy kontaktów w gniazdku. Kiedyś z podobnym problemem poradziłem sobie tak, że lekko powyginałem szpilki we wtyczce w jakby łuki tak, żeby wtyczka dalej wchodziła w gniazdko, ale pasowała ciaśniej w gniazdo.

--
MF