Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka drukarka atr - 300zł?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka drukarka atr - 300zł?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sun, 31 May 2020 10:14:48 +0200
Mam jakieś najmniejsze Ricoh (ze skanerem, faksem i być może z wifi albo ethernetem - nie pamiętam) jako rezerwową, no drukuje, ale całą konstrukcję wszystkie plastiki ma tak wiotkie i cienkie że przez nie Kraków widać.
Co ciekawe najtaniej wyszła przez amazon.it w czasowej ofercie, trochę się
bałem bo to Włosi ale normalnie przyszła kurierem szybko.
Lecz polskie krajowe rękojmie i gwarancje są lepsze, bo 2-letnie i zwykle bezproblemowe (odwrotnie niż problemowy amazon po upłynięciu krótkiego czasu na zwrot). Chyba z każdym laserem miałem jakiś mechaniczny lub inny problem - rolki, sklejanie kartek papieru (przy dupleksie zabójcze), zawijanie rogów papieru, marszczenie kopert, robienie z papieru "harmonijki", wkręcanie oryginału w podajnik skanera, przegrzewanie przy masówce, uszkodzona płyta główna, ...

-----
mam laserową, ale umiera.
Musze kupić nową.
I co brać?