Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka mała klawiatura

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka mała klawiatura
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: 29 May 2020 06:21:10 GMT
Dnia 28.05.2020 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> napisał/a:

> Sa czarne, przynajmniej byly kiedy kupowalem, bialej bym nie kupil. ;)

Fakt, znalazłem. Dokopałem się jeszcze do tańszej
A4tech ultra slim. Ze starych czasów myszy A4tech wspominam
dobrze, nieco odstrasza tylko ten odpustowy srebrno-czarny
wygląd- natomiast czarna dla Pi jest estetycznie bardzo
przyzwoita. Szkoda, że nie mam gdzie pomacać, ale zawsze
można odesłać, gdy okaże się toporna w użytkowaniu...

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.