Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka mała klawiatura

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka mała klawiatura
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Thu, 28 May 2020 17:30:35 +0200
W dniu 2020-05-27 o 14:21, Dominik Ałaszewski pisze:
Dzień dobry szanownym grupowiczom.

Poszukuję jakiejś małej klawiatury PC USB (bez bloku
numerycznego), czegoś w tym stylu:
https://allegro.pl/oferta/mini-klawiatura-do-komputera-i-laptopa-7086385515

Obecnie użytkuję wyrób firmy E5 i niestety poza kompaktowymi
wymiarami pisze się na niej dość słabo. Znalazłem bardzo pozytywne
opinie o modelu Logitech K810, ale poza tym że już nie jest
produkowany, cena nieco przeraża (około 400 zł).

Używa ktoś czegoś podobnego i może polecić model? Najchętniej
do 100 zł, przewodowy. Nie mam w planach intensywnego użytkowania.

Z góry dziękuję.

gdyby nie 100zł, CHERRY G84-4100 Compact-Keyboard

--
Irokez