Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
From: User <no@spam.com>
Date: Sun, 24 May 2020 15:40:00 +0200
W dniu 24.05.2020 o 14:55, ąćęłńóśźż pisze:
A istnieje do niego stacja dokująca (przez złącze na spodzie obudowy, a nie poprzez USB C)?
Na spodzie obudowy są tylko otwory wentylacyjne.

Ale tak naprawdę jest mi tylko potrzebny dokładny symbol portu USB Type-C takiego jaki mam w moim laptopie. W opisie laptopa nie ma, bo opis dotyczy nie tylko tego modelu.

Znalazłem na filmie z YouTube taki port i zrobiłem zrzut ekranu. Mógłbym go przesłać na jakiś darmowy serwer i potem podać tutaj adres URL, ale nie znam takiego serwera, który byłby obecnie popularny.
Robiłem coś takiego wieki temu.