Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sun, 24 May 2020 10:30:08 +0200
Przecież towar zakupiony zdalnie da się odesłać.
Można tez pójść ze sprzętem pod pachą  do jakiegoś skupiska sklepów
komputerowych (kiedyś np. przejście podziemne przy GUS).

Może ktoś tu wie, czy wtyczki i gniazda Thunderbolt są fizycznie różne?
Jeśli masz Apple to NTG, niniejsza grupa jest o pecetach ;-)

-----
wyraźnie widać, że we wtyczce do USB Type-C występują 3 okrągłe otwory , natomiast w moim porcie USB Type-C w laptopie po środku jest poprzeczna belka długości prawie całego portu.
Nie wydaje mi się możliwe podłączenie takiej końcówki do mojego portu.
Wygląda na to, że są różne rodzaje portu USB Type-C, ale jakie one maja symbole żeby zamawiając móc kupić taki, który na pewna da się podłączyć?