Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dokupienie i dolozenie 12 GB ramu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dokupienie i dolozenie 12 GB ramu
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Thu, 14 May 2020 21:44:56 +0200
Rozumiem, ale nie udaje mi się zapchać pamięci, choć na próbę próbowałem - po wysiłkach chyba maks doszło do 7,9 GB (z 32 GB) widzę więc, że rozbudowa tej pamięci to było wyrzucone w błoto ponad 6 stówek, bo np. nie przyspiesza działania programu do obróbki zdjęć czy do obróbki filmów.

-----
Naprawdę nie rozumiesz, że są ludzie którzy nie tylko wchodzą na facebooka, ale
i pracują?
A weź se zainstaluj TiA Portal i popracuj z tymi "8GB po pachy"