Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BIOS do bardzo starej płyty głównej

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BIOS do bardzo starej płyty głównej
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Sun, 19 Apr 2020 09:24:48 +0200
On 19.04.2020 07:04, ąćęłńóśźż wrote:

> Naprawdę nie ma pomyłki o jedno zero w cenie (jeśli chodzi o ceny
> transakcyjne, a nie ofertowe)??
> Czas odkurzać piwnicę :-))

Po tyle są wystawiane, ale raczej nie schodzą od razu. Większość ludzi
raczej szuka lepszej okazji.
Poza tym niestety ostatnio zrobiła się moda na retro, w związku z czym
ceny poszły w górę. Dotyczy to nie tylko komputerów, ale ogólnie
techniki retro: magnetofonów Kasprzaka, walkmanów Kajtek, odbiorników
Szarotka czy Fiatów 126p/125p. ;) Coś, co jeszcze dziesięć lat temu było
"PRL-owskim złomem" dzisiaj zaczyna być postrzegane przez pryzmat
zabytku techniki, którym można sobie udekorować mieszkanie.

Ja sam żałuję, że nie kupiłem paru komputerów ośmiobitowych, gdy dało
się je dostać poniżej 100 zł.
Albo tego, że na studiach pozbyłem się PSIONa 5MX. :)