Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BIOS do bardzo starej płyty głównej

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BIOS do bardzo starej płyty głównej
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 18 Apr 2020 08:32:15 GMT
On 2020-04-18, Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote:

> Tak, to będzie to. Czyli istnieje szansa, że uda się odtworzyć BIOS przy
> pomocy EPROMu i programatora?

A chcesz tę konkretną płytę odpalić na zasadzie wyzwania, czy złożyć
sobie po prosu zabytek? Bo jesli to drugie, to sprawne, kompletne płyty
286-486 dostanie się za ca 100-400zł. Np.
https://allegro.pl/oferta/plyta-glowna-386-z-procesorem-amd-40mhz-nowy-akum-7865255919

Sam mam gdzieś w jakiejś piwnicy kilka takich, a nawet ze 2 kompletne
pecety i trzymam z myślą o emeryturze :) Kojarzę nawet jakieś z pamięcią
wlutowaną i taką na modułach SIPP :)

--
Marcin