Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Mon, 13 Apr 2020 19:57:32 +0200

"Trybun" 5e946f57$0$31100$65785112@news.neostrada.pl

Próbować warto -- zawsze warto podejmować wielkie
wyzwania, a obrażenie mnie raczej nie jest łatwe.

Akurat ja nie widzę sensu w marnowaniu czasu
aby na grupie dyskusyjnej dogryźć komuś.

Może masz słaby wzrok? ;)

[jedne stworzenia uprawiają zboże, inne polują, inne
hodują zwierzynę na żer... jeśli ktoś nie ma rozumu,
musi inaczej walczyć o żer... czyż możemy mieć jakąś
pretensję do atakującej nas kobry? toż to nie python
tygrysi czy inna gorylica Koko zdolna do rozmawiania
z ludźmi za pomocą ludzkiego języka migowego...]

Wyszedłem na zewnątrz i usłyszałem psa -- szczekającego
z pobliskiego balkonu... Później zobaczyłem kobietę
wołającego tego psa do domu...

Kobieta chyba powiedziała 'przepraszam' -- gdy już
byłem dość daleko...

Czyż psu można mieć za złe szczekanie?..
Jak umie -- tak ,,rozmawia''.

To grecki dylemat -- jeden z wielu greckich dylematów.
Klasyka grecka.

 Grecki mędrzec został obsikany przez durnowatego człowieka,
 lecz nie kwapił się do ukarania dowcipnisia... Na pytanie
 o powód braku reakcji, odparł, że byłby głupcem, gdyby chciał
 kogoś tak durnowatego karać i zauważył, że durnowatym byłby
 ten, kto by sądził się o takie obsikanie z psem, przez którego
 został obsikany...

-=-

Trening wytrwałości to inna grecka mądrość życiowa...

 Grecki mędrzec prosił posąg o jałmużnę. Zapytany o powód
 tak irracjonalnego zachowania odparł, że takim sposobem
 uczy się spokojnego przyjmowania odmowy... ;)

-=-

Ja zaś spokojnie uczę się ,,obcowania'' z istotami niezdolnymi
do rozmawiania...

--