Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...
From: Czarek <czarek1@nospampoczta.fm>
Date: Sat, 11 Apr 2020 14:07:24 +0200

Do RTyczki -- z łaski swej nie pisz mi o blogach, bo mnie one nie
interesują.

Nas k...a też nie intersują te twoje wywody

Możesz wrzucić mnie ('Eneuel' to rzadki ;)

widać jaki bo srasz na rzadko tymi swoimi wypocinami.

nick) do KF...
(od lat każdy post mego autorstwa zawiera w sobie słowo 'Eneuel';

Rzeczywiście, masz powód do dumy, że twoja sraczka jest oznakowana w odpowiedni sposób.

przed wielu laty wysłałem też kilka postów jednego wątku jako
**chyba** 'Eulia'; nadto nazywałem się w kafejkach: 'Eneter',
'iki'... -- ale dodawałem wówczas swe imię i nazwisko)

Jeśli łaska -- poszukaj sobie lepszego towarzystwa, niż moje. ;)

W internecie znalazłem MASY mądrych ludzi -- bez Ciebie raczej nie
będę smutny czy samotny. ;)

Podobnych do ciebie? Współczuję.

--
Czarek