Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [W-wa] Gdzie kupić alkohol izopropylowy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [W-wa] Gdzie kupić alkohol izopropylowy?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 29 Mar 2020 17:21:54 +0200

a wiadomo, że im spirytus mocnieszy tym bardziej skuteczny na zarazki.

nie Animko. Dla tego kolega zasugerował żebyś sie douczyła. odmówiłaś. ja po raz kolejny wykazuje, że z podziwu godnym zapałem, pracujesz na opinię jaką tu masz. dwie osoby sugerują że bredzisz, żebyś sie douczyła zanim coś powiesz - masz to w dupie. pracuj dalej wytrwale na opinię bezmózga. Ale w tym przypadku, w pewnych warunkach możesz komuś zaszkodzić. A mnie możesz opluwać do woli. tylko za co?

ToMasz