Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zrywane połączenie wifi w laptopie Dell D830

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zrywane połączenie wifi w laptopie Dell D830
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Mon, 9 Mar 2020 12:31:50 +0100
No właśnie ciekawe, jak to rozwiązuje UPC w usłudze Wi-Free świadczonej na ich
routeromodemach.
U mnie jeszcze komplikacja, że zwykle używam Opera VPN, które też lubi skakać adresami, ale zauważyłem, że bez VPN też Wi-Free się rozłącza, żeby zaraz ponownie nawiązywać połączenie. Jak jesteś zalogowany na jakiejś stronie (loginem i hasłem), to co chwila żądanie ponownego logowania (jeśli nie ustawiasz "zapamiętaj i loguj automatycznie").

-----
W przypadku kilku routerów musi być roaming.