Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zrywane połączenie wifi w laptopie Dell D830

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zrywane połączenie wifi w laptopie Dell D830
From: elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Date: Sun, 8 Mar 2020 10:57:36 +0100
On 2020-03-07 23:37, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:

Wzrokiem, miałem podobnie, jak jednej z antenek nie dopiąłem do zwrotnicy
antenowej  w
Dellu E4300.

Raczej malo prawdopodobne, szczegolnie ze pytajacy nie napisal ze dlubal
sobie cos w laptopie. Za to przyczyny podawane przez innych piszacych sa
prawdopodobne. Jeszcze od siebie dodam ze niektore drivery od Broadcoma
potrafia wspierac jedynie "amerykanskie" kanaly WiFi wiec 1-11. I takie
drivery czasem bywaly dostarczane rowniez jako oficjalne przez Della.
Efekt najprosciej wychodzi przy braku widocznosci sieci ustawionej
na kanal 13.
Wiec mozna jeszcze sprobowac poszukac innych driverow.

--

memento lorem ipsum